یک مسئول دریزد:


توسعه دولت الكترونيك، عامل موثر صرفه جويي در زمان است


یزدفردا:معاون حقوقي، امور مجلس و استان هاي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري گفت: توسعه دولت الکترونیک و پر رنگ شدن نقش آن در زندگی روزانه انسان ها می تواند از هدر رفتن زمان در اجرای بسیاری از امور زندگیشان جلوگیری کند.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد " تاجی" روز پنج شنبه در جلسه بررسی روند توسعه دولت الکترونیک که در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد، برگزار شد گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده با شروع سال تحصیلی جدید بخشی از نیروهای متراکم در تهران به شهرستان ها انتقال خواهند یافت.


وی خاطرنشان ساخت: 15 درصد از فعالیت ها می تواند به صورت دور كاري صورت بگيرد كه تحقق این امر باعث كاهش هزينه های کارمندان و دولت خواهد شد.


تاجی افزود: تحول در نظام اداری مستلزم تحول در کارکنان نظام اداری می باشد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیز در این جلسه به برگزاری طرح افکارسنجی و تبدیل آن به کتاب اشاره کرد.


" عباسعلی رضایی " در ادامه تصریح کرد: جمع آوری بانک اطلاعاتی برای فروش ساختمان های مازاد بنا به تاکید ریاست جمهوری در حال انجام است.


وی افزود: در راستای اجرای قانون دور کاری کارکنان دولت، 15 نفر از کارمندان استانداری یزد با بهره مندی از این قانون به فعالیت خود در این راستا ادامه می دهند.


وی در بخش دوم سخنان خود، بر سیاست گذاری اجرای طرح های آموزشی سلمان ، مالی و محاسباتی و ...، تاکید کرد.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، ضمن اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی، افزود: نیروهای قراردادی در صورت انتقال به شهرستان های دور دست پیمانی خواهند شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا